McDonald's را می شناسید ؟

 مک دونالد

شما را نمی دانم ولی درباره خودم می توانم بگویم یکی از دوست داشتنی ترین علایق من غذا خوردن است و البته اگر از نوع مک دونالدز باشد که چه بهتر ؟ McDonalds یکی از قدیمیترین و محبوب ترین فست فودهای دنیاست که به غیر از کشور عزیز ما در همه جای دنیا شعبه دارد! یکی از مهمترین ویژگی های مک دونالدز و البته انواع مشابه این فست فود بین المللی ارسال مواد غذایی به طور روزانه از شعبه اصلی به بقیه مراکز فروش در سراسر دنیاست. هر چند این حرف برای ما بسیار عجیب است ولی در کشورهای دیگر اجرای قانونی غیر از این مشتریان را متعجب و ناراحت خواهد کرد.

مک دونالدز به صورت روزانه مواد اولیه تهیه غذاهایش را ازجمله : تخم مرغ، گوشت، کاهو، گوجه و ... از شعبه اصلی برای دیگر مراکز فروشش در سراسر دنیا ارسال می کند.

 مک دونالدز

جالبتر این است که این رستوران سرشناس در بعضی از کشورها فرودگاه و هواپیمای اختصاصی برای این کار تدارک دیده تا برای ارسال مواد مورد نظر دچار تاخیر و مشکل نشود! مک دونالدز حدودا از سال 1954 فعالیت می کند و پیشرفت خود را مدیون زحمات Raymond Albert Kroc میداند. او یک فروشنده بود که در راه مک دونالدز خانه و دارایی اش را سرمایه گذاری کرد.

 Raymond Albert Kroc

بی شک McDonald's پیشتاز سرویسهای سرو غذا در جهان می باشد که بیش از 30000 شعبه در سرار جهان دارد و روزانه 52 میلیون نفر در بیش از 100 کشور از سرویسهای آن با رضایت کامل استفاده می کنند. ( تاکید می کنم ما جزو آن بیش از 100 کشور دنیا نیستیم! ) محبوبترین غذاهای McDonalds عبارتند از :

Big Mac - Quarter Pounder - Chicken McNuggets - Egg McMuffin

 غذاهای محبوب مک دونالدز