یه تراژدی بدون توضیحات اضافه

یه تراژدی بدون توضیحات اضافه براتون می نویسم:

روز اول راه اندازی سایت www.fal4u.com اوضاع بر وفق مراد است و خوب است و شنگول هستیم و به به و به به و ...

روز دوم تا بیستم ، بازدیدکننده سایت فقط خودم و خودمم. خوبه بعضی سایتها همینم ندارن!

روز بیست و یکم باد آمد و بوی انور آورد از سوی گوگل بازدید کننده آمد (جیغ و دست و هورااااااا)

از اون به بعد به مدت 2 ماه هر روز به تعداد بازدید کننده ها اضافه می شدو دیگه روی 90 تا استاپ کرد. یعنی کمتر می شد ولی بیشتر نمیشد.

شبانه روز وقت گذاشتم صفحه درست کردم آخه html کار کردن کار احمقانه ای توی این دوره زمونه. بخوای یه سایت 100 یا 120 صفحه ای رو توی فرانت پیج بسازی.

بعد از درست کردن سایت با تغییرات عمده ناگهان گوگل نظری به ما کرد و بازدیدها چنان بالا کشید که فکمان روی زمین تلو تلو می خورد.(2000 بازدید در روز) با بالا رفتن بازدیدها پهنای باند رفت خونشون هی 5000 تومن دادم پهنای باند خریدم ، دوباره 4 روز بعد سایت down میشد دوباره خریدم دوباره خریدم تا... یکی رو دیدم این کاره گفت گلابی جون اینجا کجاست ازشون هاست گرفتی هر یک گیگ هاستی که می گیری بعد 1 هفته تموم میشه؟؟ مگه چند هزارتا بازدید داری؟

زنگ زدم به مسئولین محترم هاست "؟هاست" گفتم میگن چرا این پهنای باند اینقدر زود تمام میشه :بعد از تحقیقات بسیار در امر خطیر سرور هاستینگشان فهمیدند که به جای یک گیگ یک مگ!!!!!! پهنای باند به هاست من اضافه می کردند. خوب من هم نیست فاقد چشمو ابرو وکلا ناحیه دیدبانی بودم نمی دیدم توی کنترل پنل چه خبره؟

این یکی حل شد. بعد از سه روز دوباره سایت down شد؟!! زنگ زدم گفتم چرا گفتن شما اینطوری میبینی! ما چک کردیم روی خط بود. بللل.......ه آقا مگه میشه شما ببینید من نبینم؟ بله خانوم چرا نمیشه شما adsl استفاده می کنید؟ بله . ok از همونه ایرادتون. زنگ زدم به 6 تا شهر مختلف دوستان برامون چک کنن، هیچ کس نمیدید ولی آقایون خودشون میدیدن! چند روز بعد از اوضاع وخیم وبسایت داری دوباره زنگ زدم دفترشون یه دونه از این دخترایی که با حرف زدنشون حال آدم رو بهم میزنن گوشی رو برداشت(با اینکه خودم هم دخترم ولی تا حالا نتونستم اینقدر لوس و احمقانه حرف بزنم) گفت الوو.......، بفرماااا ....یی.....د . گفتم خانم من برای مشکل سایت fal4u.com مزاحمتون شدم مجددا ، یهو دختر انگار موتورش راه افتاد در عرض 5 ثانیه گفت: آقای فلانی گفتن مشکل شما حل شده اگر هنوز نمیبینیدش روی خط، مشکل از خودتونه!! و در عرض کمتر از نیم ثانیه گوشی رو گذاشت. والا تا قبلش که ما نمیدیم شما میدیدن مشکل از ما بود حالا هم که بعد از چند روز دغل بازی مشکلتون حل شده باز هم مشکل از ماست؟

پرسش؟ پاسخ: چرا هاست رو عوض نمیکردی ؟ آپلود کردن دوباره اون همه عکس و فلش و صفحه تنم رو می لرزوند.

دوباره سایت down شد بعد از یک ماه. گفتیم چرا؟ گفتن تح ریم شدیم به عنوان هاستهای ایرانی! هر دم از این باغ بری میرسد تازه تر از تازه تری میرسد! این یکی هم حل شد ولی به پیشنهاد خرگوشم رفتم از یه جای دیگه هاست گرفتم حالا یک ماه به اینا میگم مشخصات دامنه من رو بدید . آقا نمیدن که نمیدن میگن نمیتونیم کنترل پنل دامنه رو بهتون بدیم!!!!!

دعا: خداوندا شر هاست فروشان ملعون را از سر ما کم بگردان! پروردگارا : دامنه دزدان قالتاق را درون میکسر و مولتی میکسر و سوپر مولتی میکسر خرد و نابود بگردان! بار الها: یک نعل اسب برای ازدیاد شانس به ما عطا بفرما!