وبلاگ شقایق + یه عالمه دوست خوب

سلام

دوباره وبلاگو یکم تغییر دادم:

چند تا آیکون برای share کردن مطالب وبلاگ، با سایتهایی مثل بالاترین، دنباله، مهندس، delicious و ... گذاشتم که اگر از هر کدوم از مطالب وبلاگ خوشتون اومد میتونید در سایتهایی که مایلید به اشتراک بزارید. یه آیکون دیگه هم اضافه شده که لینک بیشتر فید خوان ها رو در اختیارتون میزاره و میتونید این وبلاگ رو به فید خوان مورد نظرتون اضافه کنید.

 

 

آیکون twitter و friendfeed رو هم به ساید بار سمت راست اضافه کردم که روی هر کدومشون کلیک کنید وارد اکانت من در twitter و friendfeed میشید و اونجا میتونیم بیشتر با هم آشنا بشیم.

 

 

به لطف مدیران محترم بلاگ اسکای از سیستم جدید و محبوب گروه دوستان گوگل هم در بلاگ استفاده کردم که در ساید بار سمت راست قابل مشاهدست. روش عضو شدن و استفاده از این سیستم رو میتونید از طریق عکس زیر آموزش ببینید.

 

 

منتظر شما در شبکه گوگلی دوستان این وبلاگ هستم.

مثل همیشه تاکید می کنم عضویت شما در خوراک فید این وبلاگ از دردسرهای همیشه به اینجا اومدنتون کم میکنه و مطالب جدید وبلاگ رو به راحتی در اختیارتون قرار میده. اگر هم مایل باشید میتونید در کادری که با نام Email در ساید بار سمت راست مشخص شده ایمیلتون رو وارد کنید روی دکمه "بفرست" کلیک کنید و در پنجره ای که باز می شود رمز خواسته شده را وارد کنید. بعد از این کار یک ایمیل برای شما ارسال میشود که با تایید آن، مطالب جدید این وبلاگ به ایمیلتان ارسال خواهد شد.